25 de maig 2008

2 visites fugaçes però molt especials...

Aquests dos últims caps de setmana he pogut gaudir de 2 grans visites familiars, primer els meus cosins i després els meus pares.

Com ja he dit moltes vegades, quan s'està lluny de casa per viure una experiència com l'Erasmus, es deixen moltes persones importants que es necessiten per a que la teva vida funcioni, persones especials que s'enyoren molt amb la distància, i és la mateixa distància la que fa adonar-te de lo realment importants que poden arribar a ser.

La Laia i el Carles ja van passar per aquí, ara ha estat el torn de la família més propera, i més endavant, el Pini, el Jordi i el David (que per fi, ja tenen vol). Sempre quedaran alguns que m'agradaria que vinguessin, però que no podran, com alguns amics "arquitectes" o part de la meva família jove i socialista. A tots us porto ben endins i feu que cada dia em llevi amb un somriure i força suficient per ser una mica més feliç.
Gràcies a tots...

3 comentaris:

Irene Moreno ha dit...

Me alegro mucho de las dos grandes visitas que te han hecho en los dos últimos fines de semana. Por lo que se puede leer en el mensaje te habrán alegrado un montón. Cuando uno está lejos de casa cualquier detalle se agradece un montón en especial si es de seres queridos. Cualquier cosa, por pequeña que sea, se valora muchísimo.

Tu familia socialista te echa de menos. Casi lloró con el final del post!!!! Yo me acuerdo un montón de ti. Iba a ir a verte pero...el avión y yo no somos grandes amigos!!! Ya estamos preparando las vacaciones así que...si quieres venir con nosotras...serás bien recibido!!! Jajajaja.

Nos vemos muy pronto por aquí.

Un beso muy grande!! ;)

Anònim ha dit...

Lo siento pero se me caen las lagrimas no puedo tener una sonrisa. Se te echa mucho de menos kuidate!

Carlos Cordón Núñez ha dit...

Hola!

Irene: Gracias como siempre por leerme y escribirme, o por, sencillamente, estar cerquita de mi, eso se agradece mucho. Y que sepas, que aunque mi familia socialista no venga, no me olvido ni un segundo de vosotros. Y a esas vacaciones me apunto eh...

David: Gran placer poder leer tu primer comentario. En fin, que puedo decir que no sepas, eres de lo mejor que he encontrado en esta vida, nos conocemos desde los 3 años y espero que estemos juntos hasta el final.

Un abrazo y muchos besos para los dos!