13 d’oct. 2007

"El Orfanato" va per l'Oscar

Acabo d'arribar del cinema i encara em tremolen les cames. M'ha semblat una pel·lícula impressionant, on la tensió t'agafa en el primer minut i ja no et deixa. Haig de recordar que no sóc massa aficionat a les pel·lícules de por, però havia rebut tan bones referències d'aquesta que no m'he pogut estar. Com ja deien els crítics i el públic en general després del Festival de Sitges, la Belén Rueda està magnífica, clara mereixedora del Goya a la millor actriu, però tampoc em vull deixar el gran paper del nen petit, en Simón, ni de la gran actriu de casa nostra, la Montserrat Carulla; tots tres encapçalen un gran repartiment dirigit per un director, tambè català, J.A. Bayona, que ha demostrat que no fa falta dir-se Almodóvar per triomfar a Hollywood, perquè triomfarà. En quant a la trama de la pel·lícula, us deixo la incògnita i ja em direu que us ha semblat, estic convençut que no us defraudarà!

Salut i no passeu gaire por!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaig passar molta por i un estat de tensió continu, què més es pot demanar a una pel·lícula que prentén, precissament, això?

Carlos Cordón Núñez ha dit...

Hola jose,

estic completament dacord amb tu, la tensió és continua durant tota la pel.licula, fins i tot es fa insoportable en certs moments... no es pot demanar més

Javi Montes ha dit...

Me encantan las películas de miedo Carlos, la próxima vez que vaya al cine ya sé que voy a ver.