18 de febr. 2008

Roma, 18 de febrer de 2008

Em disposo a informar-vos dels meus primers dies a la ciutat eterna. Com podeu veure he posat dues fotografies de l'estat actual (post decoració personal) de la meva stanza, tot i que encara vull posar més cosetes. L'adaptació va bé, el primer dia que em vaig llevar aquí va ser extrany, però suposu que és normal i ja està superat. Ja he fet la meva primera compra, la meva primera rentadora, ... i totes aquestes coses a les que no estava gaire acostumat a Barcelona. La cosa pinta bé, a casa m'obliguen a parlar italià, cosa que agraeixo molt. Tinc ganes de fer moltes coses, però tambè tinc ganes de no fer res i descansar, deu ser la llibertat. En fi... que s'està molt bé aquí... no puc demanar més!

2 comentaris:

Irene Moreno ha dit...

Muy buenas,

¡Qué guay saber que estás bien! La habitación no está nada mal. Me gusta mucho la forma en la que has puesto las fotos, es muy original. Te tendrías que haber llevado una nuestra. Pero..., tranquilo, cuando vuelvas a Barcelona te llevarás la mejor de todas,l'immagine più bella. La que nos haremos el 9 de marzo cuando hayamos ganado las elecciones.

Mañana empezamos ya a dar guerra. Ya te iremos informando de todo lo que hacemos.

Cuídate mucho. Ya sabes que aunque estés en la distancia nos acordamos de ti.

Un beso.

Marta ha dit...

litus!!! quina gràcia lo de "diario d'un erasmus a Roma" jeje!! men alegro molt q el tema d vivenda, papeleo i altres el tinguis resolt, un cop tens aixo, la resta ja està!! ara toca la part divertida del erasmus, desconectar i viure! molts petons des de Terrassa!