10 de juny 2008

L'inici del final...

Malauradament l'Erasmus comença a donar símpotmes inequívocs de que el seu final no és gaire llunyà; l'últim viatge a Sicília, els primers comiats dels amics coneguts i, com va passar ahir, l'última classe de projectes, que com podeu veure, va ser del tot especial, res a veure amb les d'allà. L'últim dia de classe va combinar l'entrega final de maquetes amb una mena d'aperitiu final de comiat, aquí em podeu veure amb els altres Erasmus (d'arreu) de la classe.

Com no podia ser d'una altra manera, no podia faltar la foto (meva i del meu amic Jesús, el de verd) amb els meus dos professors assistents preferits, el Paolo, al meu costat, i el Simone, a l'esquerra, he de dir que, malgrat el que es diu dels italians, aquests dos en saben bastant d'arquitectura i a mi, m'han ajudat moltíssim.
Aquí em podeu veure amb la totalitat dels professors assistents de l'assignatura de Projectes i tambè, amb la coordinadora del curs, la Rosalba Belibani, que està sentada davant meu.

Per últim, aquí em teniu presentant les meves 3 súper maquetes que, he de dir, van agradar molt a tothom. Ara ja només resta l'entrega final dels 6 A1, el proper 3 de juliol. Com a conclusió del curs no em puc estar de dir que ha estat tot una sorpresa per a mi, m'havien avisat, espantat, enunciat, ..., que a Itàlia tot era un desgavell i que la uni d'arquitectura encara més, doncs res més lluny de la realitat, he tingut una sort increïble d'estar amb aquest grup, he après moltíssim i he disfrutat encara més d'un curs bastant complet. Queda dit!

1 comentari:

Irene Moreno ha dit...

Hola Carlos,

¡Odio las despedidas! No me gustan nada los cambios. No me pondré triste por el post aunque...con el día tan nublado que hace en Barcelona y con el texto...un poco triste. Lo miraré por el lado positivo. Vuelves a Cerdanyola!!! Sí, sí, en esta ocasión seré egoísta...y pronto te tendremos por aquí con nosotros.

Nos vemos el sábado! ;)

Un beso