6 d’oct. 2007

La crema de fotografies del Rey


Un cop passats uns quants dies després de tot el murmuri creat per la crema de fotografies del rey, em disposo a donar la meva opinió. Ben és sabut que la família reial i tot el que l'envolta no són sants de la meva devoció, ja que jo sóc republicà i la monarquia em sona una mica antic, però deixant de banda això, són "institucions molt importants" per l'estat espanyol i ningú es pot ficar amb ells, està "prohibit". Però sembla que faltava una espurna per a que tot saltés pels aires, no ha estat fins després de la crema de fotos a Girona que han sortit moltes altres veus en contra de la monarquia espanyola, semblava que estavem esperant que algú llancés la primera pedra per clamar al cel de que això de la monarquia ja no toca.

I qui havien de ser els que tiressin la primera pedra? doncs està clar, els catalans, com que no teniem prous crítiques... Està clar que tots aquests actes, deixant de banda la resposta desmesurada dels jutges i la premsa de l'Espanya profunda, no fan més que enfortir el Partit Popular en la seva lluita per desbancar de la forma que sigui al president Zapatero i de pas criticar els catalans. Pertant, jo demano a tots una mica de seny, no donem més motius a tots aquests que només ens volen mal, fem la nostra, lluitem per lo nostre des d'una posició forta i valenta, com sempre hem fet.

1 comentari:

Anònim ha dit...

hmmmm, ¿los jueces una respuesta desmesurada? Los jueces de la audiencia = la prensa profunda? ...

No: como dice el presidente montilla, las leyes están para cumplirlas (constitución) y, si no nos gustan, para cambiarlas, pero por los cauces adecuados.

Es verdad que le da alas a la derechona, pero no temas: esto no es más que (uno más) de los globos informativos hinchados que duran cuatro semanas (como los huracanes que al final no pasan por cancún -por ejemplo-); es verdad que muchos somos más juancarlistas que monárquicos, pero ninguno podría estar hablando o escribiendo si el rey no se hubiera desmarcado primero de Franco, luego del 23F.

Es verdad que a la gente, cuando las cosas se asientan, hay que juzgarlas por algo más de por aquéllo de lo que se desmarcaron pero... ¿no vamos a dejar a unos descerebrados de maulets hacerlo por nosotros, verdad?

Y... estos tíos (los maulets)... ¿no trabajan? ¿no estudian? ¿de dónde sacan el tiempo y el dinero para pasarse unos días en madrid haciendo el capullo?

Enfín, que ya se desinflará, como todos los globos que artificialmente ha ido inflando la derechona... (Y la teoría de la conspiración: ¡eso sí que era un globo peligroso y desestabilizador!)

Salu2, am