14 de jul. 2008

Arrivederci Roma... hola Cerdanyola!

Ja està, se acabó, finito, the end, ..., o com ho vulgueu dir, l'Erasmus a Roma ha finalitzat i he pogut treure una conclusió clara, ha sigut la millor experiència de la meva vida. Malgrat que el final ha estat sobtat i encara m'intento recuperar, durant aquests 6 mesos, entre molíssimes coses, m'he conegut a mi mateix i haig de reconéixer que no m'ha desagradat el que he vist i que sé perfectament que tot això em servirà per ser més fort i, sobretot, per veure la vida des d'un altre punt de vista, sense tants patiments i preocupacions innecessàries.
Per a qui tingui l'oportunitat de marxar alguns mesos del seu ambient, que no ho dubti i ho faci, començar de zero a una altra banda pot ser dur al principi, però és bàsic per tornar a trobar-te a tu mateix i poder continuar endavant. A mi la vida m'hi va portar a fer-ho, necessitava prendre distància de moltes coses i he pogut aconseguir tot allò que cercava i més (per cert, m'han posat un 28/30 a Projectes), llàstima que no hagi durat més. Per a qui vulgui aprofundir més, l'Slide de fotos ja està actualitzat.
Però què puc dir del present i el futur immediat, doncs que és increïblement il·lusionant, avui mateix torno a la vida política activa amb l'última executiva de la JSC de Cerdanyola abans de l'estiu i al setembre començo el meu últim projecte de la carrera per, si tot va bé, ser arquitecte el proper estiu; sense deixar-me la meva tornada al món del Karate, que m'apassiona; però sobretot, tornar a estar aprop de la gent que em fa feliç.

Sempre que es tanca una porta, s'obre una altra... Torno a ser aquí...

2 comentaris:

Javi Montes ha dit...

Qué pena que no pudieras venir a la cena, se te echó de menos...

Nos vemos hoy Carlos!!!

Irene Moreno ha dit...

¡¡Bienvenido!! Ya sabes que aquí te queremos un montón y...que te hemos echado de menos. ;)

Un besito!