8 de set. 2008

Serà un miratge?

Fa ja uns quants mesos, l'Ajuntament de Cerdanyola, com recordareu, va iniciar una campanya (que tot i no entendre molt de publicitat, em va semblar encertada) publicitària de la Policia Local, amb la intenció, suposo, de fer entendre (o creure) al ciutadà de la proximitat d'aquest servei públic. Amb frases com els que veieu: "Sempre estarem amb tu", "La Policia local et vol ajudar" o "Venim on calgui", típiques més aviat de les asseguradores, el govern intentava promoure o potenciar un servei en total decadència. L'arribada, tambè, dels Mossos d'Esquadra a la ciutat, havia d'anar tambè en aquest sentit.


Aquests últims dies, com haureu pogut veure en el meu blog, he estat endinsat en una espècie de baralla dialèctica on-line i en persona amb diversos estaments de l'Ajuntament, entre ells la Policia Local, que ha deixat palès el simbolisme que se'ns venia a la campanya publicitària, em refereixo, és clar, els playmobils, unes joguines, amb les qui tots hem jugat, que es caracteritzen (com totes les joguines) perquè no es mouen si no les mous tú, simbòlic no?

En fi, resignat a veure Policia per Serraparera (parada i no passant a 50 km/h) i encara menys una parella (mosso/local), volia expressar la meva sorpresa durant els últims dies. Potser ha estat coincidència, el destí o la pròpia casualitat, però el cas és que després de molts anys, he vist, en 2 dels darrers dies, una parella de la Policia Local "parada" al meu barri. No vull ser mal pensat ni sentir-me el melic del món, però em fa gràcia que casualment després d'uns dies de queixes, la Policia hagi aparegut per Serraparera.

Però jo em pregunto, serà un miratge? Només el temps m'ho dirà...