28 de nov. 2008

Era necessari?

Com tots ja sabreu, en aquests últims dies hem viscut la notícia dels atemptats a Bombay (pensar que tot just fa uns mesos vaig estar en aquell mateix hotel...), del qual encara ens continuen arribant notícies confuses, encara no sabem ben bé els autors dels assassinats de ja més de 130 persones i fins i tot, encara no sabem quan la 1a ciutat comercial de la Índia tornarà a la seva normalitat, al seu caòtic dinamisme.
Doncs bé, en tot aquest boom informatiu m'ha sorprès molt i molt negativament l'actuació de la marquesa, perdó, de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre. Està clar que des d'aquí les coses es veuen molt diferent, però tambè està clar que aquesta senyora era el cap d'una comitiva, part de la qual encara no ha tornat, i posats a dir, màxima representant política espanyola en tant que encara hi ha espanyols en perill allà. I jo em pregunto, era necessari la fugida esperpèntica d'aquesta dona? Era necessari que es donés prioritat a ella? I sobretot, era necessari que tot just arribar ens expliqués les seves batalletes?
Doncs no sra. Aguirre, no era gens necessari tot això, i des d'aquí em vull donar suport a l'Ignasi Guardans, l'eurodiputat de CiU, i a les seves paraules, l'acabo de sentir dient que marxarà quan l'últim funcionari de la seva comitiva tingui assegurada la seva evacuació, això era el necessari...

5 comentaris:

superegidor ha dit...

D'aquesta dona no es podia esperar cap altra cosa.
Jo plantejaria un tema pararel, ja que es la segona vegada que l'Espe pilla en una desgràcia, no estarà una mica gafada?

superegidor ha dit...

Per cert Carlos, el teu blog sempre em sorten finestres amb publicitat de dubtosa reputació, només em passa amb el teu blog.
Noi, que has fet un pacte amb el dimoni o es una ajudeta per arribar a final de mes?
I es que amb la mansió que teniu els Cordón!! Ja, ja!!

Carlos Cordón Núñez ha dit...

Hola superegidor!

Podriem plantejar molts temes sobre l'Espe, no sé si estarà gafada o no, però com més lluny la tinguem millor, i com bé dius, d'aquesta dona no es pot esperar res nou.

Sobre lo de la publicitat, no sé que dir-te, únicament que a mi no em surt mai, ni en el meu blog ni en cap altre, en canvi quan em conecto a la uni sí, potser és la xarxa o alguna activació que s'ha de desactivar, però el que no són segur són patrocinadors, jejeje!

Salut!

Anònim ha dit...

Hola Carles! Continuo amb els detallets:
1) No cal demanar perdó per nomenar algú amb el seu títol nobiliari: Mercedes Milà en té un, i en Barrionuevo (pels joves, podeu buscar a google Barrionuevo + GAL), era ministre del PSOE i vizconde al mateix temps.

2) Quan hi ha un atac terrorista, l'equip responsable de la seguretat d'un polític s'encarrega rápidament d'evacuar-lo (de tota manera estic d'acord amb que no calia tant teatre)

3) El senyor Guardans té diversos problemes...alguns li venen de família, (el seu avi aplaudia en Franco en entrar a Barcelona) i d'altres més actuals (diu al parlament europeu que Espanya no el representa a l'exterior, però alhora es queixa de que l'ambaixada espanyola no li va oferir un tracte preferent a la India, el problema es que encara haurà d'esperar a que obrin l'ambaixada catalana, o potser, es que voldría haber sigut el primer en sortir de l'india però no el van considerar un personatge tant important, i això li va ferir l'orgull...)

De tota manera, gracies pels teus comentaris sobre l'actualitat política!

Anònim ha dit...

per completar el comentari anterior...

http://www.elconfidencial.com/cache/2008/12/07/espana_68_noble_trabajo.html