27 d’abr. 2008

Diumenge de calcio i...

Avui diumenge, un gran dia de Sol ha arribat a Roma per fi. He estat per primera vegada a l'Olimpico per veure el partit de la lliga italiana Roma-Torino amb resultat final de 4-1. Aquí passa més o menys com allà, l'Inter és virtual campió i la Roma ha de lluitar per mantenir el segon lloc davant la Juventus, per això la poca afluència de públic. Malgrat això m'he situat a la banda dels "tifossi" i ha estat d'allò més divertit.
El partir l'he vist amb el meu amic Joakim, que tot i ser suec, té una cultura futbolística increïble, ara tots dos desitjem que arribi dimarts per veure la tornada de la Champions entre el Manchester i el Barça, que segons he sentit, va fer un ridícul espantós a A Corunya, en fi, tot a una carta...
Abans, i com cada matí, he creuat la piazza San Pietro, que avui diumenge, a diferència dels altres dies estava plena de gent seguint la missa del Papa. Si us fixeu a l´última planta de l'edifici del fons, cap a la dreta, allà està, faig zoom...
Ho veieu no? La gent que ocupava la plaça, com cada diumenge, senten bastant tot això de la religió, a mi en realitat ni em va ni em ve, però a qualsevol se li posa la pell de gallina en aquella plaça plena com un ou de gent cridant, aplaudint, ..., a un senyor que no m'agrada gaire..., però en fi... estem a Roma...

1 comentari:

Irene Moreno ha dit...

Hola Carlos,

Veo que todo va muy bien por Roma.
El Barça hizo bastante el ridículo ayer. Mejor pasar página. Esperemos que el martes, frente al Manchester, lo hagamos mejor.

Cuídate mucho.

Un besito