17 d’abr. 2008

No està malament... per començar!

Us explico, fa uns dies vaig tenir la primera entrega sèria de l'assignatura de projectes que faig a Roma. L'entrega consistia en una maqueta de l'emplaçament a escala 1/1000 amb la proposta i aquesta tracta d'un edifici sostenible i una actuació verda en el seu context, a piazzale Clodio, un dels nuclis de trànsit més importants de Roma. Doncs bé, per sorpresa meva, a part de la correcció individualitzada de la comissione de professors, la coordinadora va demanar els alumnes un vot per aquell projecte que li semblés el millor, un vot escrit a la pissarra, i aquí em teniu, l'únic cognom espanyol de la pissarra (per cert, la meva mare està molt contenta perquè m'han posat el segon cognom, C. NÚÑEZ) amb 4 vots, simplement anecdòtic.

1 comentari:

Anònim ha dit...

uooooo, quina maqueta! encara no me l'havies ensenyat...
Un petonàs enorme, m'estreno amb això del teu súper blog!
Aviam si endevines qui sóc!